Vi dækker både Danmark, Sverige og Norge med udgangspunkt i København. Og vi har ambitioner om at fortsætte væksten uden at gå på kompromis med de værdier, der har sikret os lange kunderelationer.

Jesper Lok, Group CEO

GEOGRAFI – LOKAL STYRKE MED STORT BAGLAND

Hos ALLIANCE+ supplerer vi den centrale styring af virksomheden med stærk lokal repræsentation. Skal vi løse vores opgaver med dedikation og nærvær, skal vi også være tæt på vores kunder, hvor de end er. Vores netværk af lokale kontorer, medarbejdere og serviceledere tager hånd om opgaver og spørgsmål hurtigt og kompetent. Vi er i alt 1.942 medarbejdere i den danske del af ALLIANCE+.

ORGANISATION – BYGGER PÅ DYGTIGE MEDARBEJDERE

Grundlaget for en stærk organisation i ALLIANCE+ vil altid være vores servicemedarbejdere. På det fundament har vi opbygget en velfungerende struktur, der danner rammen for vores kundesamarbejder. Medarbejderne er hjertet i vores virksomhed, og de er ambassadører hver dag ude på vores arbejdspladser. Vi udvikler ny teknologi og innovative arbejdsrutiner centralt for at give medarbejderne de bedste betingelser og kunderne det bedste resultat.

TILFREDSHED – VI MÅLER DEN LØBENDE

Hos ALLIANCE+ passer vi på vores kunder, for vi kan lide lange relationer, hvor alle parter er tilfredse hver dag. Vi har en lang referenceliste og en klar strategi om at være det rengøringsselskab, der har de mest tilfredse kunder. Vi overvåger og måler derfor løbende kundetilfredsheden, bl.a. ved hjælp af Net Promoter Score®, da det giver mulighed for at korrigere og optimere på de områder, hvor kundetilfredsheden kan forbedres.

Det er en løbende proces, hvor vi målrettet arbejder på at forbedre loyalitet og tilfredshed ud fra følgende filosofi:
· Loyale kunder er livstidskunder og derfor en god investering
· Loyale kunder anbefaler os til andre og bidrager til vækst

JERES TILFREDSHED – DEN BETYDER ALT

For at holde kursen gennemfører vi kundetilfredshedsundersøgelser, der giver os et præcist billede af, hvordan kunderne oplever vores service, og hvor det giver mest mening for alle parter at sætte ind.

LEDELSEN – ET DEDIKERET TEAM

Kenneth Loberg, Group COO ALLIANCE+ & CEO ALLIANCE+ Danmark & Sverige

Allan Christoffersen, CCO & Head of International Sales

Morten Buchwald, CFO

Michael Majgaard Gregersen, HR Chef

Morten Greva, Divisionsdirektør – Offentlige kunder

Magnus Abrahamsson, Catering Director

Janus Rønstrup, Divisionsdirektør KAM/FM

MISSION & VISION – OVERORDNEDE RETNINGSLINJER

Vision

ALLIANCE+ ønsker at være anerkendt som en innovativ og professionel udbyder af Facility Management. Vi fokuserer på organisk vækst; på at vokse sammen med vores kunder. Parallelt vil ALLIANCE+ fortsætte opkøb af gode virksomheder i vores branche, som komplementerer vores serviceudbud. Vores mål er at gøre livet lettere for kunderne på en ærlig, transparent og ansvarlig måde.

Mission

ALLIANCE+ leverer Facility Management med egne medarbejdere i Skandinavien. Vi fokuserer på daglig rengøring, beslægtede support services, vedligeholdelse af udenomsarealer og bygningsdrift. Vi tilstræber at levere service af højeste standard og kvalitet – i god og naturlig balance med vores CSR-ansvar.

HENT ÅRSREGNSKABER HER

Vil du vide mere om det økonomiske fundament, der har skaffet ALLIANCE+ vækst gennem flere år, kan du hente vores årsregnskaber her. Vi lægger løbende regnskaber og andet relevant koncernmateriale frem, så du kan komme tættere på en virksomhed i udvikling.

BOOK ET PERSONLIGT MØDE

Vil du høre mere om vores virksomhed, og hvordan vi i ALLIANCE+ varetager vores kunders tillid og opgaver? Har du konkrete opgaver, du vil have vores syn på? Så book et personligt møde, hvor vi kan lære hinanden bedre at kende med henblik på et samarbejde.

LÆS OM VORES CSR-POLITIK

I ALLIANCE+ har vi altid prioriteret vores medarbejderes trivsel og udviklingsmuligheder højt. Vi løfter også et socialt ansvar og tager vores position alvorligt som arbejdsplads for mange nationaliteter. Alt det kan du læse om i vores CSR-politik.