Hotelrengøring

Alliance+ leverer professionel rengøring og har stor erfaring med at levere rengøring til hoteller, konferencecentre og mange andre overnatningssteder. Vi ved at et rent og indbydende værelse og omgivelser på hoteller har stor betydning for jeres gæster. Vi indretter vores hotelrengøring efter jeres behov. Vores medarbejdere er dedikerede og professionelle med forståelse for og kompetencer til hotelrengøringens særlige krav.

Hotelrengøring med fokus på kunden

Som leverandør af rengøring til jeres hotel, har Alliance+ fokus på den enkelte kundes behov. Derfor arbejder vi ud fra nøgleværdier om gensidig tillid, fleksibilitet og fast kontaktperson.

Hotelbranchen har naturlige udsving, men bestemt også mange overraskelser - vi er klare til at op- og nedskalere efter jere behov. Vi rykker hurtigt ud ved behov og tilpasser os ad-hoc opgaver og ekstraopgaver indenfor rengøring. Har I behov for rengøring på særlige tidspunkter af døgnet for at det skal forstyrre daglig drift og jeres gæster mindst muligt, levere vi rengøringsservice, når det passer jer. Med en fast kontaktperson kan vi sikre god kommunikation og hurtig respons på jeres henvendelser. Vi har erfaringen, der skal til for at løse rengøringsopgaver godt og effektivt - derfor kan vi også komme med gode inputs til effektiv og grundig løsning af opgaver. Vi ved at hoteller er en 24-timers forretning året rundt med høje krav, og derfor er vores kvalitet også i top.

Fem stjerner med førsteklasses hotelrengøring

Uanset hvor mange eller få stjerner et hotel har, er daglig rengøring et mindstekrav - og kvaliteten på rengøring har stor betydning for gæsternes oplevelse og bedømmelse af hotellet. God service og god rengøring har faktisk den største betydning af hotelgæsters oplevelse af hotellet - er de to grundlæggende services ikke i orden, er det næsten ligegyldigt hvor mange andre luksusfaciliteter, man kan tilbyde som hotel.

Grundig og effektiv rengøring er et af de vigtigste elementer mange hotelgæster lægger til grund for booking sammen med pris og placering. Når alle gæster har mulighed for at anmelde hoteller og opsøge personlige anmeldelser af hoteller, bliver det af allerstørste vigtighed, at de oplever hotellet som rent og indbydende. Faktisk er rengøring og service også de to ting, der klages oftest over, hvis gæsterne ikke er tilfredse.

Med en rengøringsservice i topkvalitet er I sikret god og grundig rengøring til enhver tid.

Hotelrengøring tilpasset til jeres behov

Alliance+ tilbyder rengøring tilpasset til jeres behov. Alle hoteller er forskellige og derfor har vi ikke standardløsninger. Vi tilbyder en tilpasset totalløsning, hvor I kun skal forholde jer til én leverandør og én kontaktperson. Udover rengøring, tilbyder Alliance+ også en række andre facility services som receptionshjælp, understøtte konferencer, assistance i restaurant og opvask, ejendomsservices såsom vinduespudsning vedligehold af grønne arealer, vagtservice m.m. Dermed kan du få en skræddersyet løsning, der dækker alle dele af et imødekommende, flot og indbydende hotel med førsteklasses service. Alliance+ dækker hele Skandinavien og tilbyder rengøringsservice på hoteller i København og resten af Danmark.

Kontakt os gerne for en uforpligtende snak om jeres behov

Miljøvenlig hotelrengøring

Alliance+ tilbyder Svanemærket rengøringsservice med miljøvenlige rengøringsprodukter - og det er vi stolte af. Har I fokus på bæredygtighed og grøn hoteldrift, bidrager Alliance+ gerne til at I kan opnå jeres mål med grøn rengøring til fordel for både miljø, medarbejdere og gæster.

Glade medarbejder giver bedre løsninger

Hos Alliance+ har vi stort fokus på medarbejdertrivsel. Vi uddanner vores medarbejdere og ved at arbejdsmiljø er vigtigt for et tilfredsstillende arbejde og godt, langvarigt helbred - især indenfor hotelrengøring, hvor der kan være mange tunge løft og ensformige arbejdsopgaver - og hvor tiden kan være af afgørende betydning. På mange hoteller er der behov for grundigt kendskab til rengøringsmidlers effekt og brugsområder, især når der skal gøres rent på eksklusive materialer og overflader. Arbejdsopgaver er ofte kendetegner af standardisering med høje krav til værelserne udseende og opstillinger og placering af eks. convenience-produkter og velkomstpakker til gæsten. Rengøringspersonalet kan også opleve at gæsterne tager kontakt for spørgsmål eller assistance og skal derfor være præsentabel og serviceminded. Vi mener at veluddannede, dygtige og glade medarbejdere med faglig stolthed lettere kan leve op til de mangeartede krav.

Tilbage