Service Rengøring

Lad os stå for en bæredygtig og effektiv rengøring af din virksomhed

Se alle services

Svanemærket rengøring

SERWIZ’ medarbejdere har kompetencerne til rengøring af alt fra virksomhedens produktionshaller, køkkener til kontorer. Derudover er en række af vores medarbejder trænet i NIR rengøring, som er nødvendig på hospitaler og i vaccinationscentre.

For at sikre korte beslutningsgange holder vi gerne ugentlige møder med vores kunder, så vi sammen identificerer nye behov, så snart de opstår. Vores tilgang er et åbent og transparent samarbejde, hvor vi og kunden udfordrer hinanden og løser problemer, inden de udvikler sig. På den måde lykkes det os som regel at opnå høj kundetilfredshed.

Vi indretter derfor rengøringen præcis efter kundens ønsker og behov, og vi kan med kort varsel skalere op eller ned efter behov.

 

Svanemærkningen betyder, at vi: ​

  • minimerer forbruget af rengøringsmidler vha. korrekt dosering
  • ved hjælp af systematiske tjek sikrer høj rengøringskvalitet
  • træner vores medarbejdere i miljørigtige rengøringsmetoder
  • begrænser miljøpåvirkningen fra transport.

Ved at følge kravene fra Svanemærket stiller vi skrappere krav til os selv end de miljøkrav, lovgivningen fastlægger.

 

Vi gør mere end blot at støve af og tømme skrald

Det får du ud af at arbejde med SERWIZ.
Kontakt os allerede i dag

Bæredygtige produkter

Den rengøringsserie, vi benytter til de fleste opgaver, er fremstillet af bioprodukter fra landbruget og fødevareindustrien og stammer fra bl.a. sukkerroer, majs, halmklid, hvede og kokosnød. Produkterne har fået guld-certificering af The Cradle to Cradle Products Innovation Institute.

Transparent samarbejde

Vores tilgang er et åbent og transparent samarbejde, hvor vi udfordrer hinanden og løser problemer, inden de udvikler sig. På den måde lykkes det os som regel at opnå høj kundetilfredshed.

Professionel arbejdskraft

Udover rengøring af alt fra virksomhedens produktionshaller til køkkener og kontorer er en række af vores medarbejder trænet i klinisk rengøring til hospitaler og vaccinationscentre.

  • Kan skaleres op og ned med kort varsel

  • Rengøring af produktionshaller, køkkener og kontorer

  • Bæredygtige, miljømærkede og bionedbrydelige produkter

Kontakt John for en uforpligtende telefonsamtale

SERWIZ består af mere end 2400 dedikerede og passionerede medarbejdere. Mød flere af os under kontakt siden.

Find kontakt

Lad os stå for bæredygtig og effektiv rengøring af din virksomhed

Hos SERWIZ tilbyder vi effektiv rengøring med fokus på bæredygtighed. Leder du derfor efter den bedste løsning til rengøring af kontor og erhverv? Så er du kommet til det helt rette sted. Måske du allerede har set os her i huset. Dagligt rengør vi nemlig 3.700 m2 her på Stamholmen og mere end 500.000 m2 i hele Danmark. Dette gør vi professionelt og grundigt med fokus på bæredygtighed og kvalitet. For os er FN’s verdensmål derfor ikke et fjernt ideal – de er grundlaget for den måde, vi arbejder på hver dag. Du kan derfor med god grund vælge os som din rengøringsløsning.

Gode grunde til hvorfor du skal vælge SERWIZ industri rengøring

Skalerbar og fleksibel løsning

Vi tilpasser vores løsning om rengøring erhverv, så den passer til det, du har brug for. For eksempel én eller to gange om ugen. Vi kan med kort varsel skalere op eller ned efter behov. Fokus er at gøre rent så smart som muligt, så du får høj kvalitet til en fair pris og bliver glad, når du møder ind på kontoret.

Miljømærkede rengøringsmidler

Hos SERWIZ benytter vi en serie af plantebaserede og 100% bionedbrydelige rengøringsprodukter fremstillet af rester fra landbrug og fødevareindustri. Rengøringsserien er produceret af Diversey/SURE og har fået guldcertificering af The Cradle to Cradle Product Innovation Institute.

Uddannede medarbejdere med overenskomst

SERWIZ’ medarbejdere er uddannede i de nyeste og mest effektive rengøringsmetoder og fagligt klædt på til at sørge for, at dine lokaler fremstår indbydende og præsentable. Vi har overenskomst med 3F. Du har altså garanti for, at lokalerne bliver gjort rent af medarbejdere med ordentlige løn- og arbejdsforhold.

Transparens og tillid

For os bygger et succesfuldt samarbejde på gensidig tillid mellem leverandør og kunde. Med en åben og transparent tilgang er det vigtigt, at vi forstår og tør udfordre hinanden. Når samarbejdet er vellykket, er vores medarbejdere i stand til at yde et højt serviceniveau og derigennem understøtte vores kunders forretning.

Digitalisering og innovation

Vi indsamler og analyserer data og omsætter resultaterne til konkret handling. Ved hjælp af data begrænser vi spild, holder fokus på bæredygtighed og handler, så leverancen holdes på sporet. Data er også grundlag for al vores innovation, så vi lader os styre af viden frem for mavefornemmelser. Ved hjælp af data kan vi træffe de rigtige beslutninger og sammen med vores kunder nå de mål, vi har sat. Gennem konstant udvikling af f.eks. vores kantinekoncepter opmuntrer vi vores kunder og brugere til at foretage sunde livsvalg. Der er altså masser af gode grunde til at vælge os til rengøring af din virksomhed.

Rengøring i en virksomhed

I en virksomhed er det yderst vigtigt, at der er rent. Når der er fysisk rent, har man typisk også et rent sind, og langt de fleste arbejder bedre, når der er rent og pænt omkring sig. Derfor er det utrolig vigtigt, at en virksomhed får gjort rent og gerne hver dag. Det er dog ikke alle virksomheder, der har rengøringspersonale, og hvis dette er tilfældet i din virksomhed, så bør du overveje at bruge en service, som vi tilbyder. Med SERWIZ skal du ikke bekymre dig om, at dig og dine medarbejdere skal arbejde i et kæmpe rod. Vi sørger for, at I alle møder ind til et rent og ryddeligt kontor, hvor I kan arbejde i ro og mag. SERWIZ’ medarbejdere har kompetencerne til rengøring af alt fra virksomheders produktionshaller, køkkener til kontorer. Derudover er en række af vores medarbejdere trænet i NIR rengøring, som er nødvendig på hospitaler og vaccinationscentre. For at sikre korte beslutningsgange holder vi gerne ugentlige møder med vores kunder, således vi sammen kan identificere nye behov, så snart de opstår. Vores tilgang er et åbent og transparent samarbejde, hvor vi og kunden udfordrer hinanden og løser problemer, inden de udvikler sig. På den måde lykkes det os som regel at opnå høj kundetilfredshed. Vi indretter derfor rengøringen præcis efter kundens ønsker og behov, og du kan derfor trygt vælge os.

Dette kan vi gøre rent for dig

Hos SERWIZ er der garanti for, at vi kan klare jeres erhvervs rengøring til punkt og prikke. Vi har nemlig sørget for, at vores service kommer ind i alle hjørner og kanter, og vi tilbyder derfor to forskellige løsninger, som begge sørger for at komme rundt omkring. Forskellen er, at løsning 2 er en smule mere grundig, hvorfor nogle af opgaverne rengøres to gange ugentligt, såsom affaldsposer og måtter. Vi tilbyder både professionel rengøring i inventar, på gulve, rengøring af vinduer og i både kantiner, receptioner og andre steder der er brug for det. For at opnå det bedste resultat rydder I op på skriveborde og andre overflader, så kommer vi og gør rent. Vi kan også tilbyde planteløsninger, kaffeløsninger, en handyman og meget mere. Det er næsten ligegyldigt, hvilken type rengøring du har brug for, så kan vi klare det.

Kontakt os for at få et tilbud

Udover vores ønske om at tilbyde effektiv rengøring med fokus på bæredygtighed har vi hos SERWIZ også et ønske om at tilbyde vores kunder en effektiv, pålidelig og lettilgængelig service. Kontakt vores driftssupporter Kim på kim.larsen@serwiz.dk eller +45 40 27 11 74 – så kommer han og en kollega forbi, måler jeres lokaler op og giver et tilbud på rengøring. Vi stræber altid efter at besvare alle spørgsmål og andre henvendelser så hurtigt som muligt, og vi er altid ærlige og hjælpsomme. Du kan også besøge vores hjemmeside, serwiz.dk. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.